استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد
سرخط خبرها

سریالی با محتوای «سرقت از صندوق امانات بانک ملی» ساخته می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۰۲۵۳
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
سریالی با محتوای «سرقت از صندوق امانات بانک ملی» ساخته می‌شود
مرکز سیمافیلم در حال بررسی طرح اولیه سریالی مرتبط با ماجرای سرقت از صندوق امانات بانک ملی است که باید دید آیا در صورت تصویب می‌تواند به خروجی قابل قبولی منتهی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پیمان جبلی در ماه‌های اخیر از ساخت سریال‌های مختلفی در مراحل مختلف طرح و فیلمنامه، پیش تولید و تولید سخن گفته است که بخشی از این سریال‌ها زیر نظر مرکز سیمافیلم پیش می‌رود.

از جمله طرح‌هایی که هم میان مخاطبان طرفدار دارد و هم ساخت سریال درباره آن‌ها در صورت بهره‌گیری از کارگردان و تیم حرفه‌ای می‌تواند به خروجی جذابی تبدیل شود آثار پلیسی است و صداوسیما این روزها چندین اثر در مراحل مختلف طرح و تولید در حوزه سریال‌های پلیسی دارد.

یکی از این سریال‌های پلیسی که این روزها مراحل تصویب طرح را می‌گذارند سریالی مربوط به ماجرای سرقت صندوق امانات بانک ملی است که در سیمافیلم مراحل مورد نظر را طی می‌کند.

هنوز کارگردان این سریال مشخص نیست و فعلاً طرح اولیه آن مراحل تصویب را طی می‌کند تا به سرانجام برسد.

بعد از تعطیلات نیمه خردادماه امسال بود که ماجرای سرقت از بانک ملی به یک باره در صدر اخبار قرار گرفت. تعدادی از سارقان با استفاده از فرصت تعطیلات از ساختمان مجاور وارد شعبه ممتاز بانک ملی واقع در خیابان انقلاب رو به روی دانشگاه تهران شده بودند و حدود ۲۵۰ عدد از صندوق امانات را باز و اموال داخل این صندوق‌ها را به سرقت برده بودند.

پلیس بعد از ۴۸ ساعت توانست سارقین این ماجرا را دستگیر کند و حالا قرار است این ماجرای واقعی به پرونده یک سریالی پلیسی در تلویزیون بدل شود.

در پی ماجرای سرقت از صندوق امانات بانک ملی، کیفیت پوشش این اتفاق در بخش‌های خبری صداوسیما با تذکر رهبر انقلاب مواجه شده بود که پیمان جبلی رییس صداوسیما در نامه‌ای به رهبر انقلاب نوشت: «فرزندان شما در رسانه ملی تذکر و گلایه شما را با گوش جان شنیدند. از غفلت و قصور پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.»

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->